25.12.07

Glad jul!

Vi är mitt uppe i julfirandet. Det hela har gått lugnt till. På julafton sov jag och låg och läste hela förmiddagen. På eftermiddagen tog vi en långpromenad bl.a. i rhododendronparken i Norra Haga samt i Lilla hoplax. Jag gick till kyrkan medan min sambo stannade hemma och gjorde i ordning julmiddagen. Efter middagen lät vi maten smälta under en timmes tupplur, varefter jultomtens medhavda presenter öppnades och inspekterades.

Den riktiga och mesta julen för oss båda är nog avfärden till Torpet imorgon bitti och vistelsen där.

Samtidigt ska jag börja författa en kort årsberättelse om livet på Torpet. Men det här som en teaser för alla er som vid det här laget måste tro att jag har försvunnit. Alltså, coming up soon: Årsberättelse och sammanfattning av livet på Torpet år 2007.

Och om jag hinner så blir det kanske lite av en verksamhetsplan för 2008 också.

Njut av helgen!

Inga kommentarer: