19.3.07

Svar på utmaning

Hjäp! Jag har blivit utmanad att avslöja något om mig själv. Och jag som trodde att det räcker att man skriver om dittan och dattan. Mitt svar på utmaningen hittar du om du orkar läsa längre än reglerna nedan.

Regler:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har ett förträffligt lokalsinne och hittar lätt rätt speciellt i urbana områden. Om jag dessutom har varit nånstans en gång hittar jag alltid tillbaks.

2. Mina mockarutor är dom bästa som jag någonsin har ätit. Hemligheten finns i glacyren, som jag rör ihop utan att följa något recept.

3. Jag kan måla utan att klotta. Sist som jag målade väggarna i vardagsrummet målade jag linjen mellan vägg och tak utan hjälpmedel. Att jag inte tycker om att måla är sen en annan sak.

4. Jag sover som en stock. För att somna räcker det oftast att jag lägger ifrån mig det jag läser och kryper lite längre ner under täcket. Det bästa som finns är att någon gång ta en tupplur mitt på dagen.

5. Har bra näsa för de mest prisvärda fynd på loppmarknader och i antikvitetsaffärer. I vanliga affärer har jag däremot en ofelbar förmåga att alltid tycka bäst om det som är dyrast.

6. Den här sista är svår, men jag är svårprovocerad och har ett gott tålamod i sociala situationer. Däremot kan jag ibland välja att själv provocera. Speciellt om jag märker att min kontrahent på ett osunt sätt är övertygad om att han har rätt.

Och nu då jag har svarat på dessa frågor utmanar jag alla mina sex läsare att tänka ut vilka egenskaper som gör just dig till den unika och speciella person du är.

1 kommentar:

Anonym sa...

:D